بهترین نقاط تزریق بوتاکس

بهترین نقاط تزریق بوتاکس کجاست

بدون شک تمامی ما می‌دانیم که با افزایش سن پوست چروکیده خواهد شد و این امر باعث افتادگی آن می‌شود. دلایل مختلفی وجود دارد که می‌تواند بر روی پیری زودرس مؤثر باشد، برخی از این دلایل می‌توان به سبک زندگی نادرست، داشتن استرس در طول روز، تغذیه نامناسب، عدم مراقبت از پوست و … اشاره کرد. به صورت کلی نقاط تزریق بوتاکس در صورت به دو قسمت بالایی و پایینی تقسیم بندی شده است.
بدون شک تمامی متخصصین زیبایی قسمت بالایی صورت را مانند خطوط بین دو ابرو، خط هلالی ابرو و خطوط پنجه کلاغی را به عنوان نقاط بالایی صورت در نظر می‌گیرند. در قسمت پایینی صورت نیز بهترین نقاط تزریق بوتاکس می‌توان به خطوط لب، خط چانه و… اشاره کرد. در ادامه با دکتر غیبی بهترین نقاط تزریق بوتاکس و نقاط تزریق بوتاکس ممنوعه را برای شما شرح داده‌ایم.

نقاط ممنوعه تزریق بوتاکس

آیا می‌توان تزریق بوتاکس در تمامی نواحی صورت را انجام داد؟

قبل از آن که شما را با نقاط تزریق بوتاکس آشنا کنیم، بهتر است با بوتاکس بیشتر آشنا شوید. بوتاکس از باکتری کلستریدیوم به دست می‌آید. این باکتری سم به نام بوتولینوم می‌کند که بسیار خطرناک می‌تواند باشد، در برخی از موارد این سم می‌تواند منجر به مرگ نیز شود. همین سم برای بوتاکس استفاده می‌شود. بدون شک در حال حاضر در این فکر هستید که این سم چگونه برای اهداف زیبایی در صورت تزریق می‌شود! بهتر است بدانید در بوتاکس، علاوه بر این سم ترکیبات دیگری نیز وجود دارد و در صورتی که دوز مناسب و معینی از آن استفاده شود به هیچ عنوان خطری نخواهد بود.
نقاط تزریق بوتاکس به صورت موقتی فلج خواهد شد، همین امر باعث می‌شود که بعد از تزریق به هیچ عنوان تغییر حالتی در آن منطقه صورت نگیرد. بهتر است تزریق بوتاکس را تحت نظر متخصصین این راه انجام دهید تا هیچ گونه آسیب و عارضه احتمالی به دنبال نداشته باشد. نقاط تزریق بوتاکس هیچ محدودیتی وجود ندارد به غیر از منطقه‌هایی که ممنوع و حساس هستند که در ادامه در سایت بهترین دکتر بوتاکس در تهران دکتر ربابه غیبی شما را با این ناحیه‌ها بیشتر آشنا خواهیم کرد.

بهترین مناطق تزریق بوتاکس

همان طور که در بالاتر به این موضوع اشاره کرده‌ایم بوتاکس با استفاده از سم و ترکیبات دیگری تولید می‌شود. لازم به ذکر است در صورتی که بوتاکس در دوزهای پایین تزریق شود به هیچ عنوان خطری برای بدن نخواهد داشت. تزریق بوتاکس به صورت موقت سیگنال‌های عصبی در ماهیچه‌ها را به صورت موقت فلج خواهد کرد. در ادامه شما را با بهترین نقاط تزریق بوتاکس آشنا خواهیم کرد:

نقاط تزریق بوتاکس لب

با گذشت زمان و افزایش سن خطوط ریز و درشتی در ناحیه لب به وجود خواهد آمد. لازم به ذکر است بهتر است از بوتاکس برای لب‌های خود استفاده نکنید، اما برای از بین بردن چین و چروک‌های ناحیه لب بوتاکس می‌تواند به عنوان بهترین گزینه در نظر گرفته شود. در نتیجه یکی از بهترین نقاط تزریق بوتاکس در صورت ناحیه لب می‌باشد. با استفاده از بوتاکس می‌توان از شر خطوط ایجاد شده در اطراف لب خلاص شوید.

✅ بیشتر بخوانید: بهترین سن بوتاکس

نقاط تزریق بوتاکس پیشانی

امروزه بسیاری از متخصصین تنها افزایش سن را دلیل ایجاد چین و چروک صورت می‌دانند، اما این در حالی است که دلایل مختلف دیگری اعم از سبک زندگی ناسالم نیز می‌تواند باعث بروز چین و چروک شود. یکی از بهترین نقاط تزریق بوتاکس پیشانی می‌باشد. در پیشانی شما می‌توانید خطوط ریز و درشت مختلفی را مشاهده کنید. این خطوط بسیاری از افراد را ناراحت کرده است، این افراد می‌توانند با استفاده از بوتاکس این خطوط را برای همیشه از بین ببرند.

تزریق بوتاکس اطراف چشم

در ناحیه و اطراف چشم‌ها نیز شما می‌توانید با افزایش سن چروک‌های متنوعی را مشاهده کنید. این چروک‌ها می‌توانند در برخی از شرایط خود را بیشتر از قبل نشان دهند. به این نکته توجه داشته باشید بوتاکس می‌تواند چشم‌ها را کوچک‌تر نشان دهند و افتادگی پلک‌ها را نیز از بین ببرند. علاوه بر این موضوع می‌تواند جوانی و شادابی را به اطراف چشم شما هدیه دهد. در نتیجه یکی از بهترین نقاط تزریق بوتاکس اطراف چشم می‌باشد.

نقاط تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابرو

در صورتی که شما هر روز با صورتی عصبانی و خسته روبه‌رو می‌شوید، بهتر است فکری به حال خطوط اخم خود کنید! به این نکته توجه داشته باشید شما می‌توانید با استفاده از بوتاکس ابرو چهره خود را از چهره‌ای عصبانی و غمگین به یک چهره شاداب تبدیل کنید. این امر نیز با بوتاکس در بین دو ابرو امکان پذیر می‌باشد. یکی از بهترین نقاط تزریق بوتاکس در ابروها تلقی می‌شود.

نقاط تزریق بوتاکس

مناطق ممنوعه تزریق بوتاکس

همان طور که در بالاتر به این موضوع اشاره کردیم در بین متخصصین زیبایی برخی از نقاط تزریق بوتاکس به عنوان بهترین ناحیه‌ها شمرده می‌شود. این در حالی است که برخی از ناحیه‌های صورت نیز به عنوان منطقه‌های ممنوعه شناخته می‌شوند. عمل تزریق بوتاکس به عنوان یک عمل زیبایی بسیار حساس شناخته می‌شود. دلایل متنوعی وجود دارد که این ناحیه‌ها به عنوان ناحیه ممنوعه بوتاکس شمرده می‌شود، به عنوان مثال عارضه‌هایی است که می‌تواند به دنبال داشته باشد. نقاط تزریق بوتاکس که ممنوعه شمرده می‌شوند عبارت‌اند از:

تزریق بوتاکس بالای چشم

در بالاتر به این موضوع اشاره کردیم که اطراف چشم و خطوط ابرو به عنوان بهترین نقاط تزریق بوتاکس شناخته می‌شوند. این در حالی است که قسمت بالایی چشم به عنوان نقطه ممنوعه شناخته شده است. ممکن است تزریق بوتاکس در بالای چشم به عنوان یکی از بهترین راه حل‌ها برای از بین بردن پلک‌های افتاده به نظر برسد، اما تزریق در این ناحیه نیازمند به دقت بسیار بالا و حساسیت بسیار بالایی است. برخی از عارضه‌هایی که بوتاکس در این ناحیه به دنبال دارد می‌توان به درد، خشک شدن چشم، تحریک مداوم چشم‌ها، تغییرات در میزان بینایی و… اشاره کرد.

تزریق بوتاکس استخوان دهان و گردن

از دیگر نقاط تزریق بوتاکس ممنوعه می‌توان به استخوان دهان و گردن اشاره کرد. استخوان دهان و فک حساس هستند، در صورتی که در این ناحیه شما بوتاکس تزریق کنید می‌تواند باعث مشکلاتی اعم از خوردن و یا حرف زدن را داشته باشید. گردن نیز در دسته نقاط ممنوعه به شمار می‌رود، زیرا بوتاکس در این ناحیه می‌تواند باعث فلج کردن عضلات گردن و مشکلات متعددی اعم از بلع غذا را به دنبال داشته باشد.

تزریق بوتاکس زیر چشم

تزریق در ناحیه زیر چشم باید با دقت بسیار بالایی صورت گیرد. چرا؟ زیرا این ناحیه به صورت مستقیم بر روی پلک پایینی تأثیر خواهد داشت. تزریق بوتاکس در این منطقه می‌تواند باعث شود عضله کنترل کننده پلک فلج شود و مشکلات جدی در بینایی فرد به وجود آید. در نتیجه یکی از نقاط تزریق بوتاکس که ممنوعه شمرده می‌شود زیر چشم‌ها می‌باشد. در صورتی که شما حتماً باید در این منطقه بوتاکس انجام دهید باید با احتیاط زیادی انجام شود.

مشاوره آنلاین با بهترین دکتر تزریق بوتاکس در تهران

دکتر ربابه غیبی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *