ریختن ابرو گس از کاشت ابرو

اقدامات لازم برای ریزش ابرو پس از کاشت

دلیل ریزش ابرو پس از کاشت چیست؟ آیا ریزش ابرو پس از کاشت طبیعی است؟ بسیاری از متقاضیان به دلیل ترس از ریزش مجدد ابرو از مزایای کاشت ابرو استفاده نمی کنند. اگر شما یک یکی از کسانی هستید که از روش های موقت برای پر پشت شدن ابروی خود استفاده می کنید، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

ریزش مجدد ابرو پس از کاشت حقیقت دارد؟

از روش های مختلفی برای درمان کم پشتی موی سر و همنچنین موی ابرو استفاده می شود. به عنوان مثال از فیلر مو برای تقویت استفاده می شود. اما کاشت ابرو یک روش دائمی برای درمان کم پشتی ابرو است. پس از انجام این کار لازم است را رعایت کنید تا بهترین نتیجه را دریافت کنید.

این روش می تواند یک روش دائمی برای درمان ریزش مو در ناحیه ابرو ها باشد، اما همانطور که گفتیم، بسیاری از متقاضیان به دلیل اینکه فکر می کنند ریزش مجدد ابرو پس از کاشت ممکن است نتیجه تلاش های آن ها را از بین ببرد، از این روش استفاده نمی کنند. این در صورتی است که این روش یکی از اصلی ترین روش های دائمی داشتن ابرو های پر پشت است.

نمونه کار کاشت ابرو

چرا پس از کاشت ابرو های من شروع به ریزش می کند؟

ریزش ابرو می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

شما کاندید مناسبی برای کسات ابرو نیستید

به چه دلیل ابروهای من دچار ریزش شده است؟ در صورت مراجعه به متخصص ابتدا این علت بررسی می شود. در قدم بعدی مشخص می شود با توجه به وضعیت هر فرد که آیا او کاندید مناسبی برای این کار هست یا نه. لازم به ذکر است بسیاری از کسانی که از ریزش مو رنج می بردند از مزای این روش برای پر پشتی ابرو ها استفاده کردند.

به متخصص پوست و مو و زیبایی مراجعه نکردید

مراجعه به مرکز زیبایی معتبر یکی از مهم ترین اصول است. چرا که این کار یک کار تخصصی است و باید در کلینیک های معتبر انجام شود. در صورت مراجعه به کلینیک های نامعتبر، نتایج آن نیز جبران ناپذیر خواهد بود.

ریزش ابروها تاحدی پس از کاشت طبیعی است

پی از کاشت ابرو ممکن است آن دسته از ابروهای شما که ریشه ضعیف تری دارند، شروع به ریزش کنند. اما این ریزش ابرو طبیعی است. آیا پس از کااشت ابرو امکان رشد ابرو هایی که ریزش پیددا کرده وجود دارد؟ بله. ممکن است به دلیل ضعیف بودن تار های مو این ریزش اتفاق افتاده باشد. اما دوباره رشد خواهد کرد.

ترمیم ابروی کاشته شده

بری از افراد با تواجه به شرایط آن ها ممکن است نیاز به ترمیم مجدد کاشت ابرو داشته باشند. به عنوان نمونه می توان به افرادی که برخی از ویژگی های زیر را دارند، اشاره کرد:

  • افرادی که دخانیات مصرف می کنند.
  • افرادی که پوست ابروی آن ها به دلیل تتو آسیب پذیر شده است.
  • افرادی که مراقبت های پس از کاشت ابرو را رعایت نمی کنند.
  • عوامل و فاکتورهایی نظیر سن نیز در این مورد تاثیر گذار است.
ترمیم ریزش ابرو پس از کاشت

برخی از افراد گمان می کنند ترمیم کاشت ابرو به این منظور انجام می شود که هیچ کدام از ابرو های کاشته شده ، رشد نکرده باشد. درواقع این باور درست نیست. اگر میزان موفقیت کاشت ابرو از آنچه انتظار می رود کمتر باشد، از شیوه های ترمیمی استفاده می شود.

پس از کاشت ابرو چه اتفاقی می افتد؟

  • در مرحله اول ابرو کاشته می شود. پس از آن تا بیش از دو هفته ابرو های کاشته شده در پوست در قالب ابرو به رشد خود ادامه می دهند.
  • در مرحله بعد ریزش ابرو آغاز می شود. اما در واقع فولیکول های مو که باعث رشد مجدد ابرو می شود، در پوست وجود دارد پس در این مرحله نیاز به نگرانی ندارید. این دوره ممکن است تا دو ماه پس از کاشت هم ادامه داشته باشد.
  • پس از ریزش ابر، ابرو ها دوباره رشد خواهند کرد.
  • اگر پس از این مرحله دچار ریزش غیر طبیعی موی ابروهای خود شدید، باید این مورد را پیگیری کنید.
درمان ریزش ابرو پس از کاشت

برای کاهش ریزش ابرو چه کار هایی را نباید انجام داد؟

سعی کنید پس از کاشت از مداد ابرو کمتر استفاده کنید، از روش های تتو در ناحیه ابرو حداقل تا یک سال استفاده نکنید. دقت داشته باشید کاشت ابروی خوب نیاز شما به این موارد را از بین می برد. همچنین مراقبت های لازم در 10 روز اول بسیار مهم است. چرا که که در روز های اول هنوز ریشه مو آسیب پذیر است. بنابراین از فشار آمدن بیش از حد به آن پرهیز کنید.

ضربه به ابرو کاشته شده چه عواقبی دارد؟

آیا وارد شدن ضربه به ابرو پسی از کاشت خطر دارد و ممکن است همه نتایج را از بین ببرد؟ ضربه در روز های اول می تواند خطر آفرین باشد. چرا که هنوز فولیکول ها در جای خود ثابت نشده اند. این وضعیت تا 10 روز اول ادامه دارد و پس از آن از میزان حساسیت کاسته می شود. پی از یک ماه اول دیگر نگرانی ها برای از بین رفتن نتیجه در اثر ضربه به سر از بین می رود. اما دقت کنید اگر این اتفاق در ماه اول افتاد، بهتر ایت برای معاینات بیشتر به پزشک معالج مراجعه کنید.

آیا ریزش ابرو در همه یکسان است؟

آیا ریزش ابرو در همه یکسان است؟ آیا نتیجه کاشت ابرو برای همه یکسان است؟ خیر. این مورد به عوامل مختلفی بستگی دارد. اما در پاسخ به این سوال که آیا نتیجه کاشت  ابرو ماندگار ایت می تواند گفت بله. ابروهای کاشته شده معمولا از قسمتی از سر پسوند می شوند. بنابراین معمولا رشد آن از رشد ابروی معمولی بیشتر است. اما رشد دارد و نیاز به نگرانی در این مورد نیست.

سوالات متداول

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *