تزریق چربی زیر چشم

با تزریق چربی زیر چشم گودی آن را از بین ببرید

تزریق چربی به زیر چشم برای چه کسانی توصیه می شود؟ آین روش چگونه است و چقدر به بهبود گودی و تیرگی زیر چشم کمک می کند؟ انتقال چربی از خود بدن برای انتقال به زیر چشم برای درمان گودی زیر چشم یکی از راهکار های موثری است که در سراسر دنیا توصیه می شود. اگر شما هم قصد جوانسازی دور چشم خود را دارید، در این مقاله با ما همراه باشید.

چرا زیر چشمان سیاه و گود می شود؟

ممکن است دلایل مختلفی وجود داشته باشد. به عنوان مثال یکی از اصلی ترین دلایل آن ژنتیک است. دلیل بعدی آن می تواند افزایش سن باشد. عدم رعایت مراقبت های لازم برای جوانسازی دور چشم هم تاثیر گذار است. دلیل دیگر آن می تواند تغییرات زیاد وزن باشد. کاهش وزن در مدت زمان کم می تواند موجب ایجاد گودی زیر چشم باشد. مصرف دخانیات و بسیاری موارد دیگر ممکن است باعث تیرگی زیر چشم ها شود. اما رفع تیرگی دور چشم چگونه امکان پذیر است؟ اگر چهره شما به این دلیل خسته به نظر می رسد وقت آن است که برویم به دنبال درمان.

این مشکل در هر سنی می تواند وجود داشته باشد. بنابراین درمان گودی زیر چشم توسط متخصص پوست و مو و زیبایی در سنین مختلف قابل انجام است.

مراحل تزریق چربی به زیر چشم

تزریق چربی دور چشم چگونه است؟

شاید برایتان سوال باشد تزریق چربی دور چشم در چند مرحله انجام می شود و چگونه است؟ برای پاسخ به این سوال به این بخش توجه کنید.

مراحل تزریق چربی به نواحی دور چشم

اول اینکه این چربی های اضافه چگونه از بدن شما استخراح می شود؟ این روش به این علت که از چربی های بدن خود فرد استفاده می کند یک روش موثر و طبیعی است. اما چربی ها چگونه استخراج می شود؟ با کمک لیپوساکشن و یا لیپوماتیک چربی های اضافه بدن غرد استخراج شده و برای تزریق به نواحی زیر چشم آماده می شود

  • مرحله اول استخراج چربی است. چربی ممکن است از نواحی زان، بازو ها، باسن و.. استخراج شود.
  • در مرحله بعد فراوری های لازم بر روی چربی برای تزریق به ناحیه زیر چشم انجام می شود.
  • در مرحله بعد تریق چربی به نواحی گود زیر چشم انجام می شود

 کاربرد های تزریق چربی به دور چشم را بشناسید

یکی از سوالاتی که در این زمینه بسیار از متخصصین پوست و مو و زیبایی سوال می شود این است که آیا سن در تزریق چربی مهم است؟ بسته به نیاز این کار را در هر سنی می توانید انجام دهید.

  • افتادگی و کاهش حجم پلک فوقانی و تحتانی
  • درمان گودی زیر چشم
  • جوانسازی نواحی دور چشم
  • درمان تیرگی با برجسته شازی نواحی زیر چشم
مزایای تزرریق چربی زیر چشم

مزایای جوانسازی نواحی دور چشم با این روش

با تزریق چربی به زیر چشم جوان تر می شوید. زیا چشم ها نقطه توجه صورت هستند و مهم ترین مزیت تزریق چربی به دور چشم هم همین است.

  • این درمان کم تهاجمی است.
  • عوارض آن در مقابل بلفاروپلاستی بسیار کم تر است.
  • یک درمان موثر برای گودی زیر چشم است.
  • در این درمان از چربی های بد خود فرد استفاده می شود.
  • دوران نقاهت آن بسیار کوتاه است.
  • ماندگاری این روش بالا است.
  • به جوانسازی نواحی اطراف چشم شما کمک می کند.

این روش یکی از بهترین روش های جوانسازی نواحی اطراف چشم است که توسط متخصصین پوست و مو و زیبایی پیشنهاد می شود. تا به اینجای مقاله با تزریق چربی و مراحل و مزایای آن آشنا شدید. در ادامه به سراغ سوالات متداول شما عزیزان در رابطه با این مورد می رویم.

بیشتر بخوانید: ✔️علت ریزش مو

ماندگاری تزریق چربی به زیر چشم

ماندگاری چربی تزریق شده چقدر است؟ آیا این روش دائمی است؟ از آنجایی که تزریق سلول های چربی به بدن دائمی است، پس می توان گفت نتایج هم پس از انتقال چربی به بدن دائمی است. اما خحفظ تناسب اندام بسیار مهم است زیرا سلول های پیوندی رگ های خونی خود را برای زنده ماندن توسعه می دهند.

البته توجه داشته باشید ممکن است عواملی که در گذشته باعث گودی زیر چشم شما شد، هنوز هم وجود داشته باشند. این عوامل ممکن است باعث از بین رفتن چربی دور چشم شما بشوند. متخصص پوست و مو و زیبایی در این زمنه به شما کمک می کند.

فیلرهایی که به یر چشم تزریق می شود، معمولا 6 ماه تا یک سال دوام دارند. البته در مواردی می توان ماندگاری را افزایش داد. راهکار های زیادی برای جوانسازی چشم ها وجود دارد. یکی از آن ها هایفوتراپی دور چشم است. متخصص پوست به شما بهترین روش را پیشنهاد می دهد.

عوارض جانبی تزریق چربی به زیر چشم

تزریق چربی به زیر چشم معمولا عوارض موقت دارد که با مراقبت های پس از تزریق در مدت کوتاهی از بین می رود. برخی از این عوارض کوتاه مدت و طبیعی است. مانند درد قابل تحمل در ناحیه اطراف چشم و یا اندگی قرمزی و کبودی در این ناحیه اما برخی از عوارض نادر است و خیلی به ندرت گزارش می شود. از جمله آن ها می توان به بروز عفونت اشاره کرد.

برای کسب اطلاع از هزینه های تزریق چربی به زیر چشم با دکتر ربابه غیبی متخصص پوست و مو و زیبایی به شماره ۰۲۱۸۸۶۰۰۹۸۸ تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول تزریق چربی زیر چشم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *