هزینه لیزر جای جوش

هزینه لیزر جای جوش چقدر است

برای متقاضیان لیزر پوست و زیبایی همواره هزینه لیزر جای جوش از مسائل مهم و حایز اهمیت می باشد. در این باره توضیحات گسترده ای نیاز هست تا بدانید دقیقا چه عواملی در تعیین هزینه لیزر جای جوش موثر می باشند. در این مقاله از سایت دکتر ربابه غیبی، متخصص پوست مو و زیبایی، قصد داریم به توضیحات کاملی درباره عوامل تعیین کننده قیمت لیزر جای جوش بپردازیم با ما همراه باشید.

عوامل موثر بر هزینه لیزر جای جوش

لیزر درمانی لکه‌های به جای مانده از جوش‌های پوستی یکی از روشهای جدید می‌باشد که می‌تواند لکه‌هایی که از جوش‌های قدیمی روی پوست ایجاد شده است را درمان کند. در روش درمان لیرز جای جوش نور لیزر بر روی لایه‌های بالایی پوست متمرکز می‌شود و بافت اسکار و لکه‌های به جا مانده از جوش را از بین می‌برد. همزمان با از بین رفتن لکه‌های قدیمی سلول‌های جدید و سالم پوست رشد کرده و جایگزین بافت اسکار که منجر به ایجاد لکه‌های پوستی شده بود می‌شود.
بسیاری از افرادی که دارای لکه‌هایی ناشی از جوش‌های قدیمی هستند و از انواع روش‌های درمانی مانند استفاده از کرم‌ها و ماسک‌ها نتیجه‌ی مناسب نگرفته‌اند لیزر درمانی را به عنوان یک روش موثر در از بین بردن لکه‌های به جا مانده از جوش‌ها می دانند. اگر به دنبال لیزر درمانی لکه‌های باقی مانده از جای جوش هستید شاید در مورد هزینه لیزر جای جوش نگرانی‌هایی داشته باشید. در ادامه به برخی از عوامل تاثیرگذار در هزینه‌ی نهایی لیزر لکه‌های باقی مانده از جوش می پردازیم.

قیمت لیزر جای جوش

آیا هزینه لیزر جای جوش تحت پوشش بیمه است؟

اولین نکته‌ای که باید بدانید این است که لیزر درمانی لکه‌های به جای مانده از جوش جزء روش‌های زیبایی محسوب می‌شود بنابراین هیچ کدام از بیمه‌های درمانی هزینه لیزر جای جوش را تقبل نمی‌نمایند. در صورتی که دارای بیمه‌های تکمیلی و یا بیمه‌های خاص هستید می‌توانید با نمایندگی بیمه در شهر خود تماس بگیرید و در مورد درصد هزینه‌هایی که بیمه پس از درمان به شما پرداخت می‌نماید و یا مراکز تحت قرارداد با بیمه اطلاعات لازم را کسب نمائيد.

انتخاب روش درمان موثر بر هزینه لیزر جای جوش

روش‌های مختلفی جهت لیزر درمانی جای جوش وجود دارد، با توجه به انتخاب نوع روش پزشک دستگاه لیزر متناسب با مشکل پوستی شما را انتخاب می نماید. برخی از انواع روش‌های درمان ممکن است هزینه‌های بیشتری در پی داشته باشد. انواع دستگاه‌های لیزری که برای درمان‌های پوستی به کار می‌رود هر کدام هزینه‌های متفاوتی را دارد بنابراین پس از انتخاب روش درمان و دستگاه مورد استفاده می‌توانید در مورد تفاوت قیمت لیزر جای جوش در هر کدام از روش‌ها با پزشک خود مشورت نمائيد.

تاثیر تعداد لکه‌ها در هزینه لیزر جای جوش

برخی از افراد فقط 1 یا چند لکه کوچک در صورت خود دارند اما برخی دیگر علاوه بر تعداد زیاد لکه‌های باقی مانده از جوش در صورت دارای لکه‌های ناشی از جوش در قسمت‌های دیگر مانند شانه، بازو، زیر گردن و …. می‌باشند. بدیهی است که هرچقدر تعداد لکه‌های پوستی ناشی از جوش بیشتر باشد هزینه‌ لیزر جای جوش نیز افزایش می‌یابد. در واقع اندازه‌ی ناحیه تحت درمان یکی از عوامل تاثیر گذار در هزینه‌های درمان می‌باشد.

قیمت لیزر جای جوش در تهران

تاثیر تعداد جلسات درمانی در هزینه لیزر جای جوش

لکه‌های به جای مانده از جوش ممکن است رنگ‌های متفاوتی داشته باشند. پوست هر فرد نیز دارای رنگ متفاوتی می‌باشد، با توجه به رنگ لکه‌ها و رنگ پوست بیمار تعداد جلسات درمانی متفاوت می‌باشد. برخی از افراد پس از چند جلسه متوجه می‌شوند که لکه‌های به جا مانده از جای جوش به کلی از بین رفته است اما در برخی دیگر از افراد احتیاج به تعداد بیشتری جلسات درمانی می‌باشد.
هزینه لیزر جای جوش برای هر جلسه درمانی به صورت جداگانه محاسبه می‌شود بنابراین با توجه به تعداد جلسات درمانی باید هزینه‌های مختلفی را جهت درمان پرداخت نمائيد.

تاثیر مهارت پزشک بر هزینه لیزر جای جوش

درمان لکه های به جا مانده از جوش یک درمان تخصصی می‌باشد که مانند سایر درمان‌های پوستی باید فقط توسط متخصص پوست و مو انجام شود. پزشکان با توجه به تخصص و تجربه‌ی کاری و همچنان نوع دستگاه‌هایی که در مطب و یا کلینیک خود استفاده می‌نمایند ممکن است هزینه‌های متفاوتی را جهت درمان تعیین نمایند. بنابراین در جلسه‌ی مشاوره‌ی اولیه در مورد هزینه لیز جای جوش اطلاعات لازم را از پزشک و یا منشی وی کسب نمائید.

انتخاب پزشک مناسب موثر بر هزینه لیزر جای جوش

برخی از افراد جهت کاهش هزینه‌های درمان به افرادی مراجعه می‌نمایند که نه تنها هیچ گونه تخصصی در رشته‌ی پوست ندارند بلکه هیچ گونه تحصیلاتی در رشته‌ی پزشکی نداشته‌اند و تنها با تهیه چند دستگاه لیزر، انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست را انجام می‌دهند. با توجه به افزایش تعداد مراکز لیزر که فاقد تائیدیه‌های قانونی از وزارت بهداشت و درمان هستند مراجعه به این مراکز و هرگونه عواقب پس از آن به عهده‌ی فرد مراجعه کننده خواهد بود.
پزشک متخصص پوست که با انواع بیماری‌های پوستی و درمان های لازم آشنایی کامل دارد تنها فردی است که می‌تواند بهترین روش را جهت از بین بردن لکه‌های پوستی برای شما انتخاب نماید. در صورتی که به افراد غیر متخصص مراجعه نمائید ممکن است دچار عوارض شدیدی شوید که با صرف هزینه‌های گزاف نیز دیگر قادر به درمان عارضه‌های ایجاد شده نباشید. بنابراین پیش از اینکه به هزینه لیزر جای جوش و هزینه های نهایی درمان توجه نمائید ابتدا به تخصص پزشک و تائیدیه وزارت بهداشت جهت استفاده از دستگاه‌های لیزر در کلینیک و یا مطب دقت نمائید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *